something good will never gonna happen to me

har blivit dissad av B.. inofficiellt dock.. min kompis hade snackat med han på msn och då sa han att han inte ville ngt med mig.. rooligt, precis vad jag behövde just nu.. som om jag inte vore mer less innan.. fast han har inte sagt nåt till mig än, det ska bli intressant att se när han säger nåt till mig om det hela.. men jag orkar inte.. imorrn har jag 2 dubbla körlektioner, totalt 2h40min.. gahh, känns som att allt kommer att gå åt helvete.. jag kommer kugga uppkörningen och alla kommer bli besvikna på mig.. varför hatar alla mig?? varför gör jag ingenting bra??

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

hejhej=)
lämna gärna en liten kommentar
<3


Lämna kommentaren här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)


Din bloggadress/hemsida:


Din kommentar:

Trackback