uscha

jag sitter nu och gör mig klar för skolan, bussen går om en timme.. jag är jävligt less.. jag har inga kläder att ta på mig och jag ser ut som en gravid blåval.. jag orkar inte.. hur i helvete ska jag klara av detta när jag är less efter en dag.. hur fan ska jag orka?? jag känner mg så jävla less.. jag ska sitta i skolan och se glad ut.. alla utom min kompis kommer tro att jag mår bra, eller hon kanske vet, hon brukar se det på mig, ibland så berättar jag det för henne.. får se om jag berättar det för henne, jag vägrar göra det om det är massa folk runtomkring.. och vad fan ska jag ha på mig?? jag kan ju inte gå i mjukisbrallor.. men ååhhh.. blä

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

hejhej=)
lämna gärna en liten kommentar
<3


Lämna kommentaren här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)


Din bloggadress/hemsida:


Din kommentar:

Trackback