blä

sorry för att jag inte skrivit, min dator är inne på lagning och nu använder jag en gammal dator som nätverkskabeln åker ut hela tiden så jag är jävligt less... och resten av mitt liv går typ också åt helvete... skolan började idag, jag har världens jobbigaste schema, går 8.30 till typ 16/16.30 varje dag.. fan vad less jag kommer bli efter 1 dag, jag är less efter idag och idag gick vi en halvtimme(!!!) ååh, det känns som att kommer att gå helt åt helvete. maten går inte heller bra, jag hoppas att det kommer gå bättre nu när skolan börjat. det blir ingen frukost, sen grönsaker till frukost och sen en liten middag när jag kommer hem.. det kommer antagligen inte fungera men man kan ju alltid hoppas..

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

hejhej=)
lämna gärna en liten kommentar
<3


Lämna kommentaren här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej)


Din bloggadress/hemsida:


Din kommentar:

Trackback